tuff helg

Hello everyone! Nu sitter jag min ansiksmasken i högsta hugg. Började samla på mig för många finnar, så kände att det var dax för en regäl rengöring!
I helgen kan man säga att jag inte jag gjort mycket. I fredags var jag hemma till ca.22 tiden och sen fick jag för mig att dra mig ut, drog till Janne(?) ingen aning om vem det var.. Igår degade jag och Emelie i sängen till 18 tiden, så den senare på kvällen drog vi oss till Joppo. Snackade massa skit, tog en öl och sen åkte hem, roligare än så var det inte.
Och idag, ja om man säger så här.. Så gick jag upp ur sängen nu. Jag var uppe vid 12 första gången och käkade lite frukost, sen lockade sängen igen. Så nu sitter jag här, Ska strax gå och tvätta av masken!
C you, kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0