på egna ben

Hej på er! Allt bra? Själv mår jag riktigt bra, tar dagen som den kommer lixom!
Vaknade tidigt i morse, runt halv10 av att rummet var upplyst till 100 procent. Har nämligen bara fått rullgardin på ett av mina förnster. Men glad var jag för det. Lagade frulle till mig och pappa och sen satte jag igång med storstädning.
Har skickat ut pappa ikväll! Igentligen skulle jag ha huset för mig själv tills imorgon men pappa bangade ur på Bartömning på Utö. Så tänkte ha en lite tjejmiddag, och sen ut o röja! perfekt lördagskväll.

Lite omoget inlägg jag skrev förra gången, men jag blev så trött bara! Thats life. Men allt är kanon nu!
KissKiss


Jag från förra helgen. En minnesvärd helg det också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är inte omoget att må dåligt...

2008-09-28 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0