Naturbegåvning

Ligger i sängen redan, Är skit trött! Jag kom hem från skolan vid 3 halv 4 tiden. La mig redan då direkt i sängen och sov 2h. Men jag är fortfarande lika trött! Såg värkligen fram imot en fullspäckad fredags kväll, men icke.
Imorgon går jag nog upp i tid, och tar ett besök på gymmet. Måste träna av mig lite. Måste känna pulsen och svetten igen! nu känner jag verkligen att det dax att sova, ögonlocken känns så tunga och ögonen fyllda med sand.
Nattinatti sweethearts. Kisses



Hon är en naturbegåvning. Vackra varelse!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Isabell,

En "nysättning" (med tippar o allt...) kostar 350:- Fyllning 250:- & dekoration (fulla händer) 100:-

Jag förstår din vilja till att priserna skall finnas på bloggen men jag vill inte skriva ut några priser eftersom jag gärna ser till personlig kontakt vid intresse. Man behöver aboslut inte "boka" nån tid bara för att man undrar, bara så du vet. ler Men on du vill det så är du välkommen! :)



Mvh Tina

2008-09-16 @ 07:40:14
URL: http://missynail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0