I form

Duschad och klar för sängen. Gym passet var tungt, men extra skönt eftersom jag inte vart där på 2 ggr nu.. Latmasken kröp fram! Imorgon blire skola, börjar strax över 9. Det menas med sovmorgon! softsoft.
Juste, blev påmind om att jag ska ju faktist fottas på söndag! Jätte kul, det var ju ett tag sen. Sist var ju då jag och emelie var inne ju! Lite nervöst men så satans kul. Måste söka in till en argentur, men eftersom jag inte har den supersmala kroppen dom vill ha blir jag så osäker.. Nästan lite rädd! Någon som vet någon bra?

Ska fortsätta o kolla på CSI, det är väl sesongs premiär eller? Hörs imorgon! Kisskiss


bestämt mig, visst blir det snyggt med det mörkbruna håret i höst..
(bilden är från i julas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0