wonder land

Hola amigos! Preics fått i mig dagens 2:a mål, middag vill säga. Som bestod av pommes, sallad och grillad kyckling.
Idag var jag ju då på kistamässan som jag nämnde igår. Den var kanon! Jätte bra priser på allting. Jag tror det var 30% på allt! Jag och alla andra som var där var ju helt galna. Så fort jag gick in sökte jag mig till Make up Stores hörna. Handlade ett stort "wonder powder" och en puderborste. Men egentligen var vi ju där bara för Emelies skull, så kl.16.00 satt vi på första raden och kollade på Sessan som gick catwalk. Inte för att vara elak, men jag har ju sett dig snyggare Emelie :O! nej men du var duktig, det vet du!

Nu ska jag göra någonting annat. Vet inte vad men något! Undra om det blir hemma ikväll igen? .. Kisses


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, jag har varit snyggare.. Men jag gillade peruken och kronan (A).

2008-10-26 @ 11:30:24
URL: http://mliesivertsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli medlem på gratiskläder.se klicka bara på länken http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=93808

2008-10-26 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0