skrivkramp

Hej. det var ett tag sen sisst. Har haft så skit mycket plugg, helt galet! Men under dom här dagarna har det ändå inte hänt någonting. Tråkigt! Jag har för det mesta bara gjort av med pengar. I måndags belönade mamma och pappa mig med ett par nya stövlar från wedins, hur sköna som helst (lägger in bild senare) sen har jag handlat en kofta utan ärmar, en oversize t-tröja, tjock och fin halsdunk och lite underkläder.. Och ändå har jag pengar kvar. Hur lyckas jag? otroligt!
Hade även uttväcklingssamtal i skolan idag. Gick riktigt bra från min sida. Höjt betygen ett snäpp till. Ävenfast en del lärare bara är för sorgliga!

¤ Min prinsessa tar ut på svängarna på catwalken i helgen.
¤ Hatar Miami. 3 veckor kvar är en evighet av längtan
¤ Måste klippa håret. Ser förjävligt ut

Life by Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0