It's today!

Godmorgon! fortfarande rätt trött, ävenfast jag somnade tidigt igår. Jag och karin gick en sväng med till Time i centrum och köpte lite snacks, sen gick vi hem och slängde oss i sängen och kollade på en kass film som gick på 5:an.
Den här helgen har jag inte gjort någonting, hemma i fredags och igår med.. var gick fel? det var ett tag sen det hände..

Ska hoppa in i duschen nu, för att sen göra mig iordning till studion och fottas! Lägger in bilder sen. puss på er!



Där han vi mina bilder då jag fottades som muslim, eller sahara människa som dom sa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till vännen!

2008-10-05 @ 22:35:13
URL: http://mliesivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0