ingen speciell information

Hej alla som är hemma och är sjuka som jag! Jobbigt, snart hostar jag upp lungorna känns det som.. Men imorgon tror jag att jag tar mig i kragen och släpar mig iväg till skolan. Känner att jag missar alldeles för mycket annars. För jag har igen som är snäll nog som berättar för mig vad jag missar eller kanske kommer upp med någon läxa eller så. Menmen, jag klarar det själv!
Mamma kommer hem snart efter att ha legat på operationsbordet (hemlig orsak) så då får jag ta hand extra mycket om henne.. stackars mamma! Hon ringde precis och sa att allting gick bra!

Jag har inte berättat att vi fått Esspreso house i vårat centrum va? det är så bra! För min skola ligger precis brevid. Så på rasterna blir det någ en is chai som slinker ner.. Det kommer bli det nya beroendet, för jag håller precis på att sluta röka (!!!AAAH) så att då måste jag få någonting annat gott!
Nejmen angående rökningen så slutar jag pga. att jag har rökt i 2 års tid nu och jag börjar känna att jag har inte riktigt råd med det, jag kan få så mycket annat för pengarna. Men jag har även bestämt  att det kan vara okej att röka ibland, men inte dagligen som jag gjort så länge nu.

Ska ta en dusch, för att sen kanske gå ut på en promenad..har inte vart ute på några dagar nu -.- ! kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu tänkte jag ställa en kanske lite pinsam fråga, :P

men jag letar efter en - Canada Goose chilliwack,

såg att du var velade mellan en sånn och en lång för kanske ett år sedan?(hehe..),men tänkte fråga vilken de blev och om de blev ngn överhuvudtaget?

och sedan , VART du hitta den.. om de nu var en chilliwack?:) JätteJÄTTE tacksam för svar! :$

2008-10-15 @ 17:48:44
Postat av: isabell

Haha:) Jag köpte aldrig någon utav dom faktist..

Men jag skulle kunna tro att dom har den på Reddevil vid PKhuset. Prova där, annars på NK?

Hoppas du hittar den :)

2008-10-15 @ 21:20:23
URL: http://absolutisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0