Agnes Vs Leona

Hej hallo in hell! Hemma idag igen, 3 måndagen i rad. Men ni vet ju själva att jag vart sjuk hela helgen. Nu har allting förvärrats bara, jag har jätte svårt att andas och den bara piper och sprakar i mina lungor.. Det känns som bröstet är jätte tungt. Förra gången jag hade såhär hade jag ju "Luftrörs kararr" o då fick jag ju äta penecilin i 10 dagar :/ !
Så nu hela förmiddagen har jag legat i soffan och degat. Jag har kollat på Ellen show och sen bara stirrat på Mtvs "dont stop the music". Då slog det mig, att Agnes Carlsson som var med i Idol för några år sen (?) och Leona Lewis är kopior! Dom är skit lika tycker jag.. Och + att min kusin på gotland förbir deras tvilling också, hon är också sjukt lik agnes! 

Pusspuss
 


Ni måste ju se likheterna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0