aaj!

Var hemma idag.. Ont i magen idag igen, det är något fel på min mage asså. Mamma ska till mig till en duktig läkare den här gången, som verkligen kan kolla ut felet. För jag orkar inte med smärtan något mer!
"Modellandet" igår var ju sådär.. Först när vi kom fick vi vänta 1-2 timmar på att bara bli sminkade, sen efter det fick vi vänta ännu 2 timmar tills vi skulle in och fottas. Sminket var jag helt besviken på, det var så hemskt att jag fick fixa till det själv(?) det händer ju inte...? Sen fottades vi i 10 minuter, sen var det bara direkt hem. Påvägen hem kom smärtorna i magen tillbaka, så det var bara hem och lägga sig under 3 lager täcken.
Nu måste jag packa, fixa mig, plugga och sen direkt till gymmet. c you!
Kisses


Jag trodde allting var borta, men jag hade fel.
Du är tillbaka på samma plats du försvann...
Eller så är det jag som står kvar på samma steg, och aldrig riktigt har gått vidare...

Kommentarer
Postat av: Karin

Isabell, du har gått vidare!! Han är en bajskorv.



Ditt magont föresten kanske beror på att du inte äter ordentligt? Magkatarr kan det vara. När jag hade problem med maten fick jag alltid ont och då blir det bara värre när man äter så blir det en ond cirkel. Ät regelbundet gumman!

Hörs i veckan, pusspuss!

2008-10-06 @ 19:47:46
URL: http://absolutkarin.blogg.se/
Postat av: isabell

I know.. men han är i mitt hjärta:/



Jag äter så regelbundet det bara går.. Jag har lagt av med dom där dumheterna :P

Love u sweety!

2008-10-06 @ 20:19:58
URL: http://absolutisabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem?

2008-10-12 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0