relax

Jag börjar inlägget med godnatt på er! Allt bra? Idag har varit en typisk lugn söndag för mig. Vaknade utvilad vid halv 12 tiden, åt lite gröt till frukost. Tog sedan en lång varm dusch, sminkade mig och sen åkte jag en sväng med Marianne. Jag älskar att åka bil, inte bila långt utan bara åka omkring med skön musik och kolla runt lite. Det är super skönt! Efter middagen iallafall åkte vi ner till ishallen och kollade match. Blev sugen igen, så det lär väll sluta med att jag snurrar på mig grillerna igen. Shit vad roligt det är med hockey! och därimot är det rätt ballt med tjejhockey.... Även fas igen tror det.

Skola imorgon, börjar vi halv 10o. Så om jag somnar nu så får jag iallafall 8 timmars skön sömn. Hoppas på att påsarna under ögonen slipper vara så stora, men efter lång sömn brukar dom ej finnas där.. Sleep good!  XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0