need a hug

Sitter fortfarande i nattlinnet, lite ofräscht! Men jävligt skönt ibland. Har även jordens mensvärk, inte så skönt...
Igår var jag på 50/18-års fest, till min kusin och hennes pappa. Dom bjöd på super god mat och mycket humor. Efter ett tag när alla började bli lite runda så blev allt plötsligt så tråkigt för mig. Jag var typ den ända som var under 18 och inte fick unna mig lite dricka. Men det vara bara att acceptera, min tid kommer den också. Men festen var rätt torr, och blev ännu tråkigare tillslut. Slutade med att jag fick med mig en sur mamma hem vid 12 tiden.

Nu ska jag nog gå och lägga mig igen. även fast det är det ända jag gjort idag, legat i sängen så är jag fortfarande dötts trött! Så good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0