kanske vänt på dygnet?

Jag borde sova vid den här tiden, med tanke på att jag ska upp igen om några timmar.. Men jag kan inte sova, har en konstig känsla i kroppen, Kan inte sova utan att lampan är tänd.. Jag brukar nästan alltid sova med kolsvart rum..
Ialla fall det var super fint på kyrkogården, så många ljus tända..kunde inte låta bli att tycka att det var mer vacker än sorgligt. Imorgon är första skoldagen ju, fort det har gått! Jag känner mig rätt utvilad, jag har ju för det mesta bara vart hemma.  Och om vi börjar skolan imorgon, om jag inte räknat fel då så kommer .... hem från Miami om 1 och en halv vecka. spännande!

Nej shit nu måste jag sova, eller egentligen för länge sen ! sleep well rarings

Kommentarer
Postat av: Anonym

vägra bara säga vilka som är i miami.

du har det hemligt hela tiden.

2008-11-08 @ 15:27:34
Postat av: Anonym

rasmus robin?

2008-11-08 @ 18:00:12
Postat av: Lisa

Tjabba! Spana in Dubbelbloggen och säg vad du tycker! :) Ha en trevlig kväll.

2008-11-08 @ 18:20:02
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0