fel fri

Hej hallå! Jag hoppas ni mår bättre än mig idag! Jag har sjukt ont i magen...hela tiden. Något är på tok med den, Ska till doktorn den 3dec. Ska bli skönt och får veta vad som är felet. Så idag har jag bara legat i sängen och vridit och vänt mig. Så nu är jag precis klar för att åka till pappa i 2 veckor. Men innan ska vi till frisören, klippa och färga tror jag det blir.
Imorgon pallrar jag mig till skolan, vare sig jag vill eller ej. Men det är ett måste!

Vi hörs mer när jag kommer till pappa. Kisses
 

Kommentarer
Postat av: jennifer,

det låter ju hemskt jobbigt [inte dte med frisören, det låter härligt som tusan]. hoppas du får några svar

2008-12-07 @ 19:36:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0