vem är du?

Under 2 svenska lektioner i skolan har vi kollat på en film som handlade mycket om att man bedömmder folk efter ens utseende och inte tänker på ens inre. Iallafall så fick vi en hem uppg. att vi skulle skriva om oss själva, typ "vem är du? hur ser du ut? hur betraktas du i skolan? hur tror du att omgivningen påvärkas av dig?  vågar du sätta dig imot dina vänner?" osv. Men just när frågan "vem är du?" kom så kunde jag inte svara, det kom inga ord ur munnen på mig. För jag visste inte! Jag har aldrig igentligen tänkt på vem jag igentligen är och hur jag beter mig. 
Jag måste ta mig en funderare på den saken, gör det du också. Det kan vara bra ibland. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0