sex and the city

Idag var jag inte i skolan, utan tog det lugnt hemma. Mötte pillan i centrum en stund, för att ta förväl, hon åker ju till Turkiet i natt! jag är sååå avensjuk, jag skulle kunna göra nästan allt för att åka tillbaka dit. Det var mitt livs bästa änsålänge.
Efter middagen pluggade jag till kemi provet imorgon, det gick segt men det gick tillslut. För  lite avkoppling åkte jag ut med pappa till brevik,där vi håller på bygga vårt hus. Sean kom och gjorde mig sällskap en stund. Sen direkt hem till Sex and the city. Onsdagen höjdpunkt! Min favorit är Samantha Jones vilken är din?

image177


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har inte kollat så mycket SATC men får nästan säga Carrie :)

2008-05-30 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0