Happy day

Underbar dag, praoen blev mer roligare när Emelie (min bästa vän) fick jobb på ELLE magazine, hon ska plåtas nästa vecka. Jag är sååååå glad för hennes skull! Visst att jag är lite avensjuk, men hon har modellutseendet och det har inte jag. Så jag kan inte göra mer än att stötta henne till 1000!
Jag har glömt säga, Jag och Emelie ska plåtas den 3/4 också för Art of make up school. Det kommer också bli ruggit roligt. Jag lägger upp alla bilder sen när jag har fått dom:) Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Karin

NEEEEJ! faaaan vad avundsjuk jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O:O:O:O

2008-03-13 @ 21:56:10
URL: http://absolutkarin.blogg.se
Postat av: Anonym

lyycka till :)!

2008-03-14 @ 15:26:54
Postat av: Anonym

jag vill okså ha prao där tihihi

2008-03-15 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0