"ego girl"

Trött dag efter praoen, och mamma har en liten present till mig. Jag har inte mått så bra på sistonde, så hon ville ge mig någonting. Hon gav mig boken "EGO GIRL" skriven av Carolina Gynning. Jag tycker väldigt mycket om att läsa bara jag hittar en bra bok. Det först jag gjorde var att slog upp boken och började läsa, tiden gick så fort. nu har läst i 1h kanske, och jag avgudar boken redan. Jag har alltid tyckt om Carolina, hon är speciell antaligen gillar man henne eller så gillar man henne inte, det är det hon skriver i boken också. Boken utspelar sig om hennes livsgång, hon har vart med om mycket även fast hon är rätt ung.
Boken passar mig väldigt bra, jag rekomenderar det värkligen. Hon är mycket smart och jag tar del av det hon skriver i boken.. Det borde de flesta göra som läser den (mest tjejer) ..
Är det någon mer än jag som läser/läst den? Annars tycker jag du ska göra det!

image146

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har läst den, asbra!

2008-03-16 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0