Art of make up school -prao

Första veckan är nu avklarad på praoen, och jag är helnöjd!
Vi börjar dagen med en liten teori, och sen är det make up som gäller resten av dagen. Den blir 2-3 sminkningar om dagen, visst låter det lite för att jobba 7h om dagen? men grejen är att en make up tar ca 2h..och resultatet blir värkligen fint!
Cecilia våran lärare var nu i helgen i Tyskland och tävlade DM i make up, hon har innan vunnit 3 år i rad! Vet ej hur det gick i helgen, men jag tror det gick jätte bra. Tänke lägga upp ett par bilder, så ni ser på ett ungefär vad jag pratar om.

                       
 (Emelie) Modell till DM

 
jag sminkad till Heroin Chick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0