Y0

Tråkig början på sommarn, eller hur? mh.. Trisst väder gör ju allt. Då blir jag lite smågrinig och vill inte gå ut, utan stannar därför hemma och kollar på SATC. Har snart kollat klart på boxen nu, så jag hoppas på lite sunshine!

Idag kl.13.00 var jag hos sjukgymnasten. Ska nu börja träna upp mina muskler i ryggen efter en operation jag gjorde i April förra året. Sen efter det begav jag mig till IKEA för att titta ut nya grejer till mitt NYA rum! Jag har ju glömt berätta jag flyttar in i nya huset den 1juli, Woohoo! ska bli riktigt spännande faktist. Men mina glädjedödare till vänner tycker synd om mig som ska flytta till brevik.. För det är så långt från allt, och bussarna går typ aldrig. Men vafan, är det dom eller jag ska ska bor där!!?


Foto: LundLund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0