värme

Hela dagen idag har jag och emelie spenderat på notholmen och solat, jag fick en snygg bränna! woho!
+ att jag tror att jag har fått lite solsting också.. inge vidare.

Igår kväll rullade jag och Emelie hem till emme vid 21tiden, sen fortsatte vi till Jennie. Men där var det inget drag, så vi drog ännu en gång vidare för att möta upp några vänner. Satt och snackade med dom några timmar, medans vi satt och lyssnade på musik. Natten var ung! Sen rullade vi hem och somnade direkt.

Gårdagens outfit bestog av blommor, en gäst outfit är emelie också :) baraför att vi såg nästan likadana ut.


Kjolen har jag letat fram hemma, det måste vara ca. 3 år gammal. Men som fårr färg på nytt..

Kjol: scala :S:S (somsakt, det är gammal)
T-tröja: H&M
klocka: Ur & penn


Emelie min bästavän.

kjol: gina tricot
t-tröja:H&M
Klocka: Guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0