tycktill du också!

Blogg världen är bra rolig ibland. Satt precis och läste Kissies blogg, och stannade på en inlägg som är några dagar gammalt om vad hon tycker om andra bloggare. När jag läste det inlägget så fick jag en uppfattning om att Kissie är den mest patetiska människan jag läst om! Helt ärligt, hon är ju inte smart? och inte snygg... Hon värkar leka mycket, jag förstår mig helt enkelt inte mig på henne. Den ända bloggen jag kan läsa och tycka är bra är Kenzas blogg, hon värkar vara den som är jordnära och tar dagen som den kommer. + att hon ser ju bra ut också. Tyck till du också nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig!

2008-06-03 @ 20:59:38
Postat av: emelie

im with you issa!

2008-06-04 @ 20:49:28
URL: http://waxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0