söndag

Vaknade för ca. 2h sen. Men har inte orkat gå upp. Så jag tog fram Sex and the City boxen som jag har vart beroende av dom sista dagarna.
Idag kände jag att det är ju ingen riktig sol ute, så jag kan ändå inte gå ut o sola. Så då skulle det inte göra någonting om jag låg hemma och kollade på hela säsong2, så nu ligger jag här i sängen och äter godis och kollar på SATC.. Vilken härlig söndag!

Kvällen igår var misslyckad, jag gjorde ingenting. Jag och Izabelle var ute på promenad, vi gick till godis svampen föratt köpa godis och sen hem. Hem och kolla på SATC.. Så, så kul hade vi det. Vad gjorde ni?


Kommentarer
Postat av: Ewe

Svar: Javisst & Eleganta! =)

2008-06-08 @ 15:01:57
URL: http://fashiontrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0