29juni

Ingenting nytt. Jag går omkring hemma om dagarna för att krya till mig tills på torsdag. När jag drar till gotland.
Så just precis har jag kollat klart på den rörande dansfilmen "HONEY". Jag bara älskar dansfilmer. Det är bara för att en dag ska jag också bli en bra dansare... Så nu för att få tiden att gå så ska jag dra på en till rulle, "Man on fire" jag har sett den förut, så jag vet att den är bra. Men jag ville bara säg godnatt till er som läser.. Komentera gärna det ni gillar, så jag vet vad jag ska skriva om! det skulle hjälpa.

ps. Och sen SNÄLLLLLLAAA! kan någon hjälpa mig med min bloggdesign? Jag måste ha en snygg, så min blogg gör sig lite intresant. Snälla hör av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0