27juni

Godmorgon för er som vaknat än! själv har jag vart vaken sen 10.. Skönt att gå upp i tid någondag. Fint väder idag, soligt och varmt. Men tråkig som jag är så ska jag snart med mamma till haninge C och köpa en mjukisdress jag har kollat ut.
Sen är det ju Fredag idag också! men egentligen tycker inte jag det känns något speciellt eftersom det är sommarlov. Det är lixom helg hela veckorna, så jag kan nog inte glädja mig så mycket åt det faktist.

sen från ingenstans måste jag bara säga att i onsdags när jag och Emelie var vid donken så har dom alltid race där på kvällarna. Och det finns ju inge sexigare än killar på motorcyklar! jag och emelie fick oss några ragg och nöjda som vi var kunde vi sen gå hem och sova gått. Men det jag skulle säga är, Att sen när jag fyllt 20, skaffat mig ett hyfsat jobb och har koll på mitt liv ska en Ninja Kawasaki bli min!


That's my baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0