26juni

Kl.12 idag satte jag och mamma fötterna inne i stan. Först gick vi runt och strosade i affärer, mamma köpte några tröjor och små saker. Själv köpte jag bara en bh, för det jag ville ha fanns antaligen inte i rätt färg, rätt storlek eller så fanns det inte alls. Mamma ville köpa någonting fint till mig, så vi gick till Efva Attlings butik på Birger jalsgatan och skulle kolla ut ett smycke. Men eftersom det inte var min dag idag så fanns naturligtvis inte just det smycket vi letade efter. suck!
Vid 6tiden blev det bio, det blev Sex And The City movie. Det var såååå bra!! Jag dör vad bra den var! Så sorglig och extremt rolig! Det var svårt att få platser, men vi fick dom sista. Efter filmen var vi vrål hungriga, så vi gick bakom hörnet och käkade lite tacos. Perfekt dag, med en perfekt mamma.
En heldag med mamma slår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0