22juni

Kortfattat om dagarna som vart. Midsommar började med lunch vid huset och sen grillning nere vid bryggan, mysigt faktist. Sen drog jag ut på äventyr, kvällen var helt okej och natten var ung. Glömmde dock att lägga blommor under kudden, så det blev ingen fin dröm för mig den natten.
Igår var jag på barnkalas hos Frida som fyllde 15. Hon bjöd på glass och godis...
Ikväll drar vi in till sergel och kollar Sex and the city filmen som hade premiär igår. Filmen är perfekt för mig, eftersom jag just skaffat mig ett nytt beroende.

Det var kortfattat, inte så roligt inlägg men....har ingenting att skriva om. Så byebye!


Bild på huset vi flyttar in i snart. Och + pappa på ett hörn där..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fint issa! vill också gå och kolla på den snart :)

2008-06-22 @ 17:27:13
URL: http://waxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0