Now I can tell you

Nu har jag ork och lusst att berätta om min semester på Gotland, haha.
Det var jag mamma och emelie som åkte ner till Gotland, och sen mötte vi upp massor som var där. Huset vi hade var så fint och låg mitt i smeten (visby). Det tog oss 1min att gå ner till stan, det var perfekt!
Eftersom det inte var så fint väder vart det mest vandring på stan, hittade sjukt mycket kläder som vart slut här hemma i flera månader.. det inhandlades mycket. Vi hade 2 fint och varma dagar, så ena dagen for vi iväg långt till en strand som var riktigt fräsch! jätte fin sand och klart vatten. Den andra drog vi till Tofta beach, det är ju bara en sak man måste göra när man är på gotland. Kvällarna var vi ute och röjde! och jag måste bara säga...Att ALLA snygga killar dras till Gotland, jag fattar inte?! Så bara för det, så drar till gotland nästa vecka ocksåååååååååååååååååååå! så jävla najs! Det är sthlms veckan då, fatta vad mycket folk och sjukt mycket fester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0