23juli

Nu sitter jag här fastklistrad in en fotölj i allrummet, men datan i knät och smyg tittat ut till bryggan neranför. 
Idag vaknade jag och Karin vid 11 tiden, och upptäckte att det inte fanns ett ända måln på himlen. Så vi tog fram några skvallertidningar och olja o la oss på hennes gräsmatta och solade ett par  timmar. super skönt!
I enutav skvallertidningarna fastnade jag vid en sida, "Lindsay Lohan är lesbisk?!" Så alltså har Lidsay Lohan en flickvän vid namn Samantha Ronson. Jag fattar ingenting? och + att det är ett treangeldrama med i bilden. Ashley Olsen håller tyderligen på stöter på Samantha.. så det är fight därimellan. Men nu är min fråga, har det typ blivit inne att vara lesbisk? Inte trodde jag att varken Lidsay eller Ashley var lesbiska.. och + att alla blir det på samma gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,blev lika chockad jag åxå när jag läste det!

nice blogg, hoppas du uppdaterar den mer ;)

2008-07-23 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0