12juli

Allt bra med er? Med mig är det kanon. Solen skiner och det är varmt ute.
Kom precis hem från pappa, och det vill säga från brevik. Vi har flyttat nu! och det känns super skönt. Nära ner till vattnet, så jag kanske kan få lite färg tills skolan börjar.

Kvällen igår började med att jag åkte till Karin i strand. Hemma hos henne började vi med en drink och en cigg på hennes veranda, jätte mysigt!. Sen senare drog vi till en killkompis och fortsatte drickandet. Där lyssnade vi på musik och spelade kort. Riktigt roligt, men kanske lite för mycket dricka för min del. Jag kom hem skapligt, och somnade på direkten.
jag bjuder på gårkvällens outfit.. Inte ofta jag gör det men nu så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0