tjenare kungen

Det var ett tag sen sisst, jag har varken haft lusst eller tid.
Nyår vart kanon, lite seg i början men slutade bra. Vi startade färden i en taxi så bar av mot strand till en b-fest vi stannade inte så långtid. Utan vi fortsatte sedan till en killkompis med mycket trevligt folk. Jag fick min nyårs kyss och sen gick tiden fort så jag bar mig hemåt. Den var lyckad den kvällen, men ändå massa problem som igentligen inte skulle uppstå. Du vet vad jag pratar om Emelie? ;/ mmh, inte så kul....

Lovet har igentligen sugit, inte nöjd.        Men Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men christian är skev, ingenting man kan göra åt tyvärr (A) :P

2008-01-04 @ 01:42:05
URL: http://johnnson.blogg.se
Postat av: isabell

Nejdu jag vet Emma, Men vafan :D haha!

2008-01-04 @ 01:55:50
URL: http://absolutisabell.blogg.se
Postat av: Linda

vem fick du din nyårskyss av :D ?

2008-01-04 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0