tattarungar

Måste bara skriva ut min ilska! Jag och några kompisar var hemma hos en tjejkompis igår och det kom bara mera och mera folk och sen var det fullt. En självklar grej för mig är att man hänger av sig kläderna i hallen och går in, eller hur? men nej det ska man ju inte kunna göra för då finns dom ju ej kvar där när man ska hem! Hur är det möjligt? Jo för i tyresö bor största tattarungarna som måste baxa för att få grejer. IDIOTER säger jag bara, att ni inte skämms. Helt sinnessjukt! Så nu... En LG mobil och en Goosejacka m´. mobil,busskort och nycklar blev stulet. Fuck er! skjut er själva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet precis vad du menar! jag var med om exakt samma sak,helt sjukt

2008-01-13 @ 07:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0