gå och lägg er

Lack lack lack! Match igår då, mot Aik! Vårt största hot, vi spelar alltid oms bäst mot dom men tyvärr ligger dom alltid ett steg före oss... Jag var så taggad när jag tog första klivet ut på isen och matchen sattes igång!
Dom började med att dra i ett mål efter bara ca.3 min, not good tänkte jag... Men efter en stund hittade vi deras svaghet i laget, målvakten! Just det, hon var inte så säker stackarn. Så vi drog på några skott och hoppsan så Låg dom under med 5-1, Jippi! Så sista perioden tänte vi att eh varfan det här är chill, vi vinner liksom (smått kaxiga)
Allting slutade med att dom satte fart på skridskorna, och snurrade toltalt upp oss. Matchen slutade 7-8 till dom, Aaaaah! jag blir så sur, jag som trodde att vårt lag var vinnare. Men icke sa nicke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0