helgnytt

Hela helgen har jag bara vart i musikmiljö kan man säga. Fredags blev det jobba med Anna på Elverket och sälja Cola till "små"barnen, tjänade rätt bra faktist! så det var värkligen värt det. Igår var vi brudar på Fablesse. Alla skulle vara glitterflickor förutom jag, men jag skulle ändå gå in med dom (slippa stå i kö) Så sen när vi var inne och dom fick sina kläder (som bestod av ett par hotpants och ett linne) så slank jag in på en räkmacka och fick ta på mig kläderna jag också! NAJS. Så själv fick jag också vara glitterflicka, vilket innebar att vi skulle dansa på scenen TYP hela tiden....Men det var riktigt roligt:) Någon mer som var på Fablesse?


Bilder kommer när dom är uppdaterade på deras sida. puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför har inte jag fått höra nånting om fablesse? FY SKÄMS!

c(:

2008-02-10 @ 17:44:50
URL: http://absolutkarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kan man få jobb på elverket?:D

2008-02-10 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0