B. Spears

En av mina största favoriter är ändå Britney Spears själv.. Sen babyoldern har jag alltid viljat vara som hon!
I hennes bästa år, så var hon såååå grymt snygg! Men hon har förändrats.. Jag menar det är inte konstigt att hon har gått upp i vikt, hon har ju faktist fött två barn på kort tid. Och håret, ja det har jag ingen förklaring till.. Men det jag menar är att hon har gjort en comeback, och hon är minst lika bra nu som hon var för ca.5 år sen!! GO GIRL, säger jag bara. Det är vad jag tycker, vad tycker ni?


image111


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var också min idol när jag var liten.. Hon var den bästa, men vad som har hänt med henne nu så vet jag inte om hon kan bli samma gammla tjej!

2008-02-08 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0