(?)

Måste skriva av mig (!) Mycket känslor svämmar över i min kropp nu, så....

Kommer du ihåg din första kärlek? ..hur du var så lycklig när du kände hans läppar mot dina? Men med tiden försvann allting och ni pratar knappt mera. Det är vissa låtar som får dig att tänka tillbaka på förut.
Och du skulle göra allt i världen för att få känna hans hand i din en enda gång till.
Till en vissdel har jag gått vidare, men det är någonting som fått mig att stanna kvar på samma ställe och se hur du går vidare med en ny. Det gör ont, men det är ingenting jag kan göra åt. den känslan finns bara där.
Man tror att man aldrig ska kunna bli kär igen, visst har jag rätt? hur ska jag kunna glömma dom där ögonen som fick mig göra precis vad som helst.
Jag tror alla kommer ihåg sin första kärlek. Inte den man älskade först, utan den man älskade mest..

image121

Kommentarer
Postat av: Anonym

fysatan vad bra skrivet, håller med helt & fullt! pain.

2008-02-13 @ 21:46:52
Postat av: J

I truly remember ! Det gör fortfarande gudomligt ont i hjärtat... Almost a year.

2008-02-15 @ 13:39:11
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0