ishockey är för mig

Hej hallå. Jag kom hem från träningen för ett tag sen. Jag blev tillfrågad om jag vill komma ner och träna med mitt gammla lag, och hur kunde jag bara inte säga ja? Jag fick ett varm välkommande, dom har saknat mig och jag har saknat dom. Så jag snörade på mig grillerna och drog några skills. Jag kände mig som ett litet barn igen! jag älskar den nyspolade isen, och spänningen när man kliver ut och tar första skäret. Jag älskar det! Men jag vet inte om jag kan bestämma mig, har jag lagt min karriär på hyllan förevigt eller var det bara tillfälligt? ..Men jag ska ge det en chans nästa vecka igen. Så nu är det träning måndag och onsdag.  Nu måste jag fortsätta med plugget tills imorgon, vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0