Åh gud I'm so hot!

Hej! Det var några dagar sen. Angående helgen är det ett privat ting, kanske inte borde ha skrivit inlägget innan men kunde inte hålla det inom mig. Men annars mår jag bra. Bara 1 vecka kvar i skolan nu, sen jullov! Och då hoppas jag på en skidresa. Nå pappa, hur blir det med det!? Är så ruggit sugen på att åka snowboard nu!
Idag är det träning som gäller, hockeyn asså! hade även det i måndags, så jag kan lika gärna medela er nu Min hockey karriär är absolut inte slut än! Inte efter 10 år...Jag har längre att gå än så! Så nu ska jag slänga i mig lite mat, och sen tagga till lite. Puss på er!



Jag klär i allt. Till och med peruker! hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0