stureplan have fun

Jag kom precis hem från Emelie, sov där i natt för att jag ej orkade vänta på bussen igår. Så det var närmast.
Igårkväll fanns det inte mycket att göra så jag, emelie och robin bestämde oss för att åka in till expresso house på stureplan. När vi väl kom och beställde och hann precis sätta oss ner, började värsta musiken dunka utanför. Vi blev självklart nyfikna och gick ut. Där står det en skåpbil fylld med baslådor och sen utan för står det två dj:s och bara rullar musiken. Jag lovar att det hördes över hela stureplan. Det var riktigt häftigt faktist.
Efter det drog vi hem. hemma hos emelie blev det inte mycket göra. jag var trött och gick o la mig efter en stund.

Nu väntar duschen på mig. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0