Next stop, tatuerare

godkväll. Har precis ätit mammas goda thai mat, den smakar alltid lika fint! Igår kväll skippade vi alla planer som egentligen var bestämda och åkte in till stan istället. Först tog vi oss en tur till kungsan. Vi kom i slutet av nrj, då Lady Gaga (stavning?) var.. Vilken energi bomb hon är! framtrådandet var grymt. Sen iallafall efter det drog vi oss mot stureplan till espresso house. Påvägen såg vi den "berömda" Kissie, så vi skrattade tills vi knappt kunde stå på benen.
Jag var hemma tidigt, runt 12 tror jag. och på direkten la jag mig i sängen och somnade.
Nu på efter middagen har jag och pappa vart på münchenbryggeriet, och vart på Tattoo mässan. Vilken konst! Jag är helt imponerad, det är helt sjukt hur dom kan måla. Men iallafall så bestämde jag mig, att det där fårbli min framtid. Jag vill också skapa konst, så då blir det läling om ett år. Super kul!

Nu väntar mamma, vi ska ha myskväll. Vi ska kolla senaste James Bond. C you! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0