humorärmingrejnärjagärtrött

Hola amigos! Allt bra? (kanske inte ska skriva så eftersom det aldrig är någon som svarar?)
Men iallafall så igår var jag o träna på gymmet, för första gången nu eftersom jag slutat sportat. Så jag har en härlig träningsverk i armar och mage. Skolan var lugn idag, hade en lektion på morgonen där dom berättade om det nya schemat och sen efter lunch fick vi i stortsätt göra vad vi ville. Imorgon är det 6-kamp med 6:orna (tolka det hur ni vill. SKÄÄMTA!) så börjar runt 10, och antar att det inte tar hela dagen. Och sen vill jag bara tilllägga att jag och linda har våran första danslektion imorgon, lite pirrigt med sjukt kul. Men ha en kul kväll, själv ska jag gå och sova. ha'det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0