9augusti

Hello! Mår ni bra?...eller mår ni som jag efter gårdagen? Som sakt, det var hårt att vara Stockholmare igår. Jag och mina tjejkompisar började kvällen med att först åka till Årsta för förkrök. Det var väll roligt, men jag fick i mig alldeles för mycket och mådde inte så bra i några timmar. Men ändå gav jag inte upp! Så vi drog vidare till Odenplan till lokalfest, och där började jag mår bättre. Och fick därför som tack för hjälpen av alla andra ta hand om dem. Sen efter några timmar så fortsatte festen på Stureplan. Där var det ju bara sjukt mycket folk. Men jag började känna att kvällen började dra sig mot sitt slut, så pappa kom och hämtade mig. Direkt i säng sen för att sova! Var din kväll också bra eller?

    

Och sen fick jag reda på idag, att en i familjen blivit sjuk. Hold on! du kan klara det...en gång till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kvällen blev jävligt lyckad :)

2008-08-10 @ 21:58:03
URL: http://absolutlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0