6augusti

Hello you! Trist väder har det varit nu i några dagar.. Men då har jag iallafall inte dåligt samvete när jag vaknar vid 2 tiden på dagarna.
 Igår hade jag min första träning på is. För er som inte vet på har jag spelat ishockey i 10år nu. Och jag har gått och funderat på ifall det är dax för mig att lägga grejerna på hyllan. Så igår mitt under träning så kände jag att det fick vara nog, så jag gick in i omklädningsrummet och tog av mig alltid. Jag kände att nu kan jag det här, och det är dax att smälta isen och gå vidare. Lite tråkigt att jag känner såhär, för det har alltid varit hockey för mig, och jag älskar det fortfarande.
Men jag är redo nu att gå vidare. Så Rest in peace min hockeykariär!


krigar ligan 2003, då var vi inte stora tjejer. kommer sakna er

Kommentarer
Postat av: Julia Avelin

oh no, du kan inte sluta ? :( <3

2008-08-08 @ 19:30:41
Postat av: elin e

det kommer bli tommast utan din bello :( <3

2008-08-09 @ 13:19:50
Postat av: elin e

dig*

2008-08-09 @ 13:20:32
Postat av: Isabell

Jo.. Eller iallafall ett uppehåll, jag kanske kommer tillbaka :)

2008-08-15 @ 13:24:17
URL: http://absolutidsabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0