21augusti

Det är/har varit en speciell dag idag, det är Emelies fördelsedag! grattis grattis. men det har du redan hört 1000ggr idag.  Skolan idag var lugn. Vi var bara fem 9:or i skolan, resten var på djurgården på museéum. Resten av skolan bestod av dom nya 6:orna.. Och jag kan inte på minnas om att jag var sådär liten när jag började 6:an! Cute.
Vi slutade iallafall vid halv12. Sen dess har jag vart hemma. Jag har något virus i kroppen som gör mig trött hela tiden, usch på det!
Imorgon blir det en runda i stan efter skolan. Kanske åker in själv, det är ändå skönast. Eller vad tycker ni? Då känner jag att jag hittar det jag vill hitta osv.
Nu ska jag lägga mig i sängen med kissen, och sätta på en bra film. Hörs imorgon. Kisses


There she is, my little angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0