19augusti

Är ni lika pigg som jag? Och ändå är det uppstigning tidigt imorgon.. Jag vet faktist inte hur jag ska orka. 
Det blev inge stan för mig idag, för jag blev sur av en anledning. Så istället var jag hemma och fixade naglarna och tog det lungt bara. Ikväll har jag varit bänkad framför Tv'n med en chokladkaka i högsta hugg. Medans jag blädrade igenom alla kanaler på TV'n fastnade jag vid Dr. Phil. avsnittet var om anorexi.. Så där satt jag med min chokladkaka och kände mig inte så hipp på att fortsätta äta den. Det var ruggiga bilder som fick även mig att må illa.
Men nu blir det ett samtal till min bästavänn, och sen blir det direkt i säng. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0