18augusti

Hello you! Snart bär jag av hem mot mamma, har inte vart där nu på 2 månader. Ska bli skönt. Innan tänkte jag ta mig en sväng ner till solariumet en halv timme. man börjar ju blekna nu när solen gått i måln. Om 2 dagar börjar jag 9an, jag vet inte om jag kan glädjas åt det faktist. Tidiga mornar, tråkiga dagar.. allt jag tänker på är att jag tar studenten om 4 år.
Orkar inte skriva mera.. jag har så många funderingar i mitt huvud just nu. Sköt om er! kisses

Varför kan man inte glädjas åt det man har?
Varför vill man alltid ha mer?
Varför är inte jag den som är den andra?
Varför sitter jag här, varför gör jag ingenting?
Varför väntar jag på dagar som inte kommer komma?
Varför släpper jag inte taget? ..och går vidare

I wana dace in the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0