thank you...

Jag är inte frisk, jag är snorig och har ont i halsen :/ igen... det var inte länge sen jag var sjuk!
Men  jag hade iallfall gäster idag igen för att jag har fyllt år, jag fick min present av pappa och mina bröder. En moppe, det hade jag faktist inte tänkt på, jag trodde inte jag skulle få någon. Jag har ingen aning om var det är för moppe,, vi köpte den av grannarna, och det måste fixas lite saker på den. Men jag ska bara ha det tillfälligt, funderar på att köpa en ny senare:) men vi får vell se, jag är inte så kräsen. Den funkar ju iallafall!
TACK PAPPA

Juste! jag har fått mina modellbilder nu, jag kanse lägger ut dom senare. Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp dem nuuuuuu

2008-04-19 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0