Plåtning

3 april kom och det var då dax för plåtning för Art Of Make Up. Jag steg upp kl.6 i morse för att sen vara i stan klockan 7, själva grejen var att jag var där 3 timmar förtidigt för emelie skull :O:O!
Timmarna gick, emelie plåtades först och sen en annan modell, och jag måste bara säga att hon var så grymt snygg! Hon hade tyderligen vart modell i några år och även jobbat utomlands osv. Hon var verkligen otroligt vacker. Sen efter några timmar var det min tur, jag var lite små nervös men fotografen hade smak för humor och lättade på stämningen.. Min sminkning var hur cool som helst, jag var en "arab som bodde i öknen" typ... Mitt hår var dessvärre inte min grej, utan de ramade in mitt ansikte som en slöja. Men men, det är bara att bita ihop.
Sen plåtning igen, då skulle jag vara en "vilde", jag skulle se lite galen ut.. Och sen sista gjorde jag med Emelie, hon var en Bondbrud och jag var en ja...var jag nu var.  Dom var as häftiga! väntar bara tills jag får dom själv!
Lägger upp bilderna så fort jag fått dom själv


Och sen vill jag bara säga FUCK, jag hittar inte min USB-sladd, den var här igår men nu är den borta (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0