15/4

Idag fyller jag år! 15 barre! 3 år kvar tills 18, det går fort... Först en lite överraskning av mamma, hon tog mig med på fotmassage och sen på restaurang. Utan mamma fick jag en ny mobil, en Nokia 5310 XpressMusic och en kamera. Tack mami!

Släkten gick precis, och lämnade kvar ett par jeans, skor och pengar. Precis vad jag behövde! tack så mycket alla!
Juste jag höll på att glömma! jag fick en bukett med blommor av Andreas i min klass också! sjukt söt. Tack alla för allting <3

SLEEP TIGHT

Kommentarer
Postat av: emelie

men gud! grattis gumman!!!

2008-04-16 @ 14:24:10
URL: http://waxin.blogg.se
Postat av: jenny

haha hemlig beundrare?!

2008-04-16 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0