YES!

Matchen igårkväll gick som planerat, vi van överlägset. hela 6-2 till oss. Jag är sjuktnöjd. Efter matchen blev det inget chill hos Emelie utan jag och pappa åkte till Time och plocka på oss massa godsaker och sedan la oss i soffan o kolla på tv. Jag slocknade nästan direkt i soffan för jag var såååå slut i kroppen efter den här veckan och sedan matchen. Men är det bara jag som tycker att det suger att sen pappa väcker än och ber än gå in och lägga sig i sängen istället? Har man engång somnat så sover man så skönt! men imot protester så gick jag in till sängen, jag hann knappt lägga huvet på huvudkudden förens jag somnade. sköööönt!

Idag på dagen händer det inte så mycket jag ska bara ta den lungt hemma, sen vid 6tiden ska jag till emelie och vi ska äta mysmiddag och dricka lite vin och bara mysa helt enkelt, I Like! sen kanske vi går ut, det får vi se!
MYCKET KÄRLEK TILL EMELIE!

Men nu ska jag äta frukost och sen ta en lång dusch, så bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad trevligt att du skaffat blogg issa :D hihi

2007-10-27 @ 13:05:14
URL: http://johnnson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0